اغلب دوستانی که برای مشاوره به من مراجعه می کنند می گویند: «یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک سایت شیک و جذاب لازم دارم. بعد از اینکه سایت را راه اندازی کردم مردم به سایتم سر می زنند و از من خرید می کنند چون ایده فوق العاده ای دارم. تنها چیزی که لازم دارم این است که ببینم چطور می توانم سایتم را بین مردم تبلیغ و معرفی کنم!»

دو ایراد اساسی در این کلیشه ذهنی وجود دارد. نخست اینکه فرآیند فروش و بازاریابی آنلاین مدل خاصی دارد که باید رعایت شود. بنابراین فرآیند واقعی، از چیزی که در ابتدا به نظر می رسد پیچیده تر است. اشکال دوم این است که این دوستان خودشان را از این معادله حذف کرده اند!

گاهی مدیران و کارآفرینانی نزد ما می آیند و تحت تاثیر عملکرد و محتوای سایت «مدیر سبز» از ما تقاضا می کنند چیزی شبیه آن برایشان بسازیم. ما به این افراد می گوییم ۸۰ درصد موفقیت سایت ناشی از شیوه مدیریت آن است نه ظاهر یا نرم افزار آن! ولی مردم از بیرون تصور دیگری دارند.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jorge قیمت ارز دیجیتال مدرسه علمیه أمیرالمؤمنین(ع)درگز-واحدپژوهش نایت سیستم اُسطوره چت | وبلاگ اُسطوره چت صفحه اینترنتی درس مدیریت و سنجش شبکه‎ های گسترده wefjjjjj 700server فروشگاه محصولات PlusStore asraa